COLLEGELIFE IS HARD

12:46:00 kitkat 1 Comments

Majdnem több, mint egy hete nem jelentkeztem, pedig megígértem magamnak, hogy az új blogomra igyekszem minőségibb és több időt szánni. Nos, ez eddig nem igazán jött össze. Lett volna miről írnom és esküszöm, hogy akartam is, de vagy túl fáradt voltam hozzá, vagy pedig inkább a Gyilkos Elmék oldalamra fordítottam az energiámat - megjegyzem, hogy másfél éve vezetem folyamatosan, és nagyon sok energiát szív el az embertől.
Szégyellem magam, amiért holnap nem megyek be órákra. Részben azért, mert két napja rettenetesen szúr az oldalam, másfelől pedig azért, mert szerdán izgalmas filozófia ZH. Leginkább az utóbbi miatt maradok a szobámban. Még csak elsős vagyok, fogalmam sincs, hogyan álljak neki a tanulásnak. Teljesen más rendszer kell ide, mint mondjuk középiskolába. Ráadásul nekem az érettségi és a sikeres felvételi  között egy év kimaradt, elszoktam attól, hogy leüljek és akkor megtanuljam, amire szükségem van. Arról nem is beszélve, hogy összesen legalább 300 oldalt kell az agyamba vésnem: transzcendentális esztétika, tér, idő, szubsztancia, oksági viszonyok, mi a filozófia, stb. Csupa-csupa izgalmas dolog. Viszont meglepő, hogy mennyire nem száraz.
Majd valamikor tartalmasabb bejegyzéssel is jövök, valami cikkszerűséggel. Addig is sziasztok. :)

1 megjegyzés:

  1. Tapasztalatból mondom, hogy ne szégyelld magad, hogy nem mész be. Mivel ez nem a középiskola és nem mondanak el mindent, nincs rá elég idő, így teljesen érthető ha az ember néha otthon marad. Én szerintem részben ezt rontottam el még az elején. Nem volt időm haladni az anyaggal. Hajrá, hajrá! :)

    VálaszTörlés